Het is weer bijna zover... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marijke - WaarBenJij.nu Het is weer bijna zover... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marijke - WaarBenJij.nu

Het is weer bijna zover...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marijke

09 Januari 2008 | Nederland, Amsterdam

Zoals jullie waarschijnlijk wel weten vertrek ik binnenkort voor mijn laatste studietrip naar Suriname. Hier hoop ik tijdens mijn coschap gyn mijn eerste bevalling mee te maken en verder natuurlijk een hoop lol en mooie uitstapjes te maken. Voor degene die benieuwd zijn naar mijn belevenissen zal ik proberen regelmatig na het werken mn hangmat uit te komen en een berichtje op deze site te zetten. Ennuh, plaats gerust een reactie terug!
Tot horens!

X Marijke

  • 10 Januari 2008 - 07:08

    Ien:

    Zo, je staat al bij de favorieten, kan ik dat niet meer kwijtraken! geniet met een grote G en laat alles op je afkomen! groetjes Ien

  • 10 Januari 2008 - 08:11

    Tineke:

    Vertrek je dit weekend?? Heeeel veel plezier! Maak ons allemaal maar jaloers op je!

  • 10 Januari 2008 - 08:38

    Martijn:

    Hey zus,

    Nog eventjes en dan begint je derde grote avontuur, spannend!
    Ik ben heel benieuwd naar alle verhalen die gaan komen. Je hebt gelijk maar een nieuwe site aangemaakt, leuk!

    Veel plezier in het verre westen!
    Succes met de laatste voorbereidingen.

    Oh ja, ik heb hier een tekentang voor je liggen in Leiden. Die zal ik dit weekend voor je meenemen.

    X Martijn

  • 10 Januari 2008 - 08:52

    Tante Joke:

    Hey Marijke,
    Als ik je niet meer zie, dan wens ik je een goede reis en veel plezier in Suriname geniet ervan ,en we horen wel van je.

  • 10 Januari 2008 - 15:43

    De Bottertjes:

    Hoi Marijke,
    Veel plezier in Suriname en we hopen dat je weer tijd weet te vinden om ons mee te laten genieten van je verhalen en foto's.

  • 10 Januari 2008 - 20:45

    Karen:

    Wow, het gaat er in en er uit..
    Alweer een buitenland ervaring erbij!!
    Heel veel plezier, tot morgen en pas op voor de mannen daar. Je weet wat ze zeggen over Surinaamse mannen....

  • 12 Januari 2008 - 22:11

    Aad & Esther:

    We hebben je net gedag gezegd. Spannend hoor, maar super leuke ervaring krijg je erweer bij. Geniet ervan en doe voorzichtig. We kijken uit naar je mails en natuurlijk de foto's.

    Tot snel weer liefs

    Aad & Es

  • 13 Januari 2008 - 18:47

    Es:

    He Zussie

    Wat hoor ik nou, had je vliegtuig toch geen vertraging, haha dus je was nog maar net op tijd.
    Is je reis mee gevallen, zat je naast vriendelijke mensen?
    En je kamer,gezellig? En heb je al leuke mensen ontmoet.
    Ik ben nu bij ma, we gaan zo samen boer zoekt vrouw kijken.

    Tot mails liefs xxx

  • 14 Januari 2008 - 15:54

    Manon:

    Hey Marijke,

    We zijn ondertussen alweer een dagje verder en als het goed is zit je nu in een heerlijk warm land!
    Hoe is de eerste indruk? Hopelijk heb je een goed appartement en heb je al leuke mensen ontmoet.

    Veel plezier en geniet van de zon ( hier regent het....)

    groetjes Manon

  • 15 Januari 2008 - 15:37

    Jeannette:

    Hallo Marijke.

    Als het goed is ben je al aan je gyn.coschap begonnen.
    Kijk weer uit naar je verhalen.
    Geniet er van ,wees wel daar voorzichtig.
    Hartelijke groetjes en tot horens Jeannette

  • 17 Januari 2008 - 20:04

    Hans En Wilma Br.:

    Als we je eerste verslag lezen, wordt het volgens ons weer veel plezier msken en veel uitstapjes maken. Geniet er maar van werken kan altijd nog.

    groetjes H&W

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Maart 2008

Vakantie

04 Maart 2008

Poli & weekend

26 Februari 2008

OK & Tonka eiland

06 Februari 2008

Bigi Pan & Verloskamers

29 Januari 2008

Update
Marijke

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 8423

Voorgaande reizen:

13 Januari 2008 - 13 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: